Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: Minggu Pertama

Assalammualaikum.

Pada minggu pertama kuliah saya bertarikhkan 12/9/2019 bersamaan hari rabu, saya telah diberikan penjelasan mengenai subjek BBM3410 Multimedia Dalam Bahasa. Dalam kuliah tersebut telah menjelaskan mengenai rangka tugasan. Di mana, 80% diberikan untuk praktikal dan 20% pula diberikan untuk peperiksaan akhir. 

Selain itu, saya diminta untuk membeli buku untuk tujuan kuliah. Buku tersebut bertajuk 200 Quotes dan Boom with Social Media. Akhir sekali, saya diminta untuk membeli barang-barang keperluan asas grafik untuk minggu hadapan. Seperti gunting, gam uhu stik, pisau kecil, majalah terpakai, enam keping mounting board bersaiz A4 dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...