Monday, November 12, 2018

BBM3410/18: NESTUM

Assalammualaikum. Hai semua. 



Nak di pendekan cerita. Ini la makanan kegemaran aku masa sibuk buat kerja.

Bila malas nak keluar beli makanan, aku akan makan nestum ne.

Tak cukup satu, aku WAJIB ambil dua.

Hahahahahha 😄

Bukan aku malas nak keluar tapi nak jimat masa.

aku akan lebihkan kepada siapkan kerja dulu baru makan.

Lagi-lagi kalau masa aku memang ada kelas petang.

Jadi pagi tu ambil la nestum ne.

Ok apa motif aku cerita?

Saja nak bagi tahu. Supaya yang membaca itu boleh la belikan untuk aku.

Hahaha

Jimat duit dan satu lagi, orang kata makan benda FREE cepat kenyang.

Hohoho

Sampai sini saja ye. Bye semua.

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...