Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18: Lima Orang Gila

Assalammualaikum.

Hari ini saya akan mulakan cerita tentang empat orang sahabat saya. Saya mula mengenali mereka di Universiti Putra Malaysia (UPM). Mereka merupakan sahabat yang sangat membantu saya di saat saya suka, duka, jatuh dan bangun dengan setiap cara mereka. Selain itu, mereka juga mempunyai peragai yang tersendiri yang mampu menambat hati saya untuk terus mempercayai mereka.

Seterusnya, mereka mempunyai peragai "gila-Gilla" yang tak mampu untuk saya elak daripada kehidupan saya. Setiap tingkah laku mereka mampu membuatkan saya ketawa tanpa henti malah mampu juga membuatkan saya mengenal erti persahabatan. Mereka juga sangat membantu saya dalam setiap langkah saya dengan selalu memberikan "cerita dongeng" yang mampu membuatkan saya terus melangkah demi meneruskan perjuangan di UPM.

Akhir sekali, saya sentiasa berharap mereka juga berjaya di masa hadapan dan tak akan pernah lupa tentang tali persahabatan kami. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...