Tuesday, October 16, 2018

BBM3410/18: Twitter

Assalammualaikum. Ha aku nak cerita sikit yang aku sekarang ini dah ada twitter. Sebelum ini, ramai kawan-kawan ajak buat twitter, aku pangkah sekeras-kerasnya sebab tak berminat main dengan twitter. Tapi aku kalah juga bila aku dipaksa tanpa rela untuk buat twitter ini demi tugasan. Jadi dah ada ini, aku nak promosi besar-besaran twitter aku. Haha. Mari la pakat ramai-ramai kita kasi follow ini twitter. Kasi meriah sikit twitter aku. Mana tahu, korang follow aku, terus aku jadi hantu Twitter 24 jam. Haha. Jom jom jom!!!



Pakat ramai-ramai follow twitter aku di atas. Haha. Kita kasi meriah sikit. Bukan masa raya je nak meriah. Hari-hari pun perlu ada. So apa lagi, jom serbu follow. Haha


2 comments:

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...