Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18: Minggu Kelima

Assalammualaikum.

Bertemu lagi kita di blog saya. Hari ini saya akan mula menceritakan mengenai ilmu baru saya. Di mana saya dan kumpulan saya di minta untuk menangkap gambar menggunakan empat bentuk fotografi. Seperti FlatLay, Halft FlatLat, Quater FlatLay, dan Zero FlatKLay. 

Selain itu juga, setiap bentuk fotografi tersebut, mestilah mempunyai lima jenis tema yang berbeza. Seperti, travel, gadget, food, stationery, dan makeup. Seterusnya, setiap tema mestilah mempunyai gambar yang berbeza iaitu sebanyak 20 keping gambar mengikut bentuk fotografi. Akhir sekali, setiap gambar tersebut mestilah dimasukan ke dalam instagram masing-masing dan mestilah di letakkan kapsyen yang tersendiri. 




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...