Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Minggu Keempat

Assalammualaikum

pada minggu keempat bersamaan dengan 3/10/2018, saya telah diberikan tugas dengan membuat blog iaitu perlu mencari follower sebanyak 30 orang. Selain itu, saya juga diberikan tugas di dalam putrablast dan perlu diemailkan kepada email Prof Dr Normaliza. Kerja tersebut adalah mengenai media sosial iaitu media mana yang saya gunakan. Seterusnya, saya juga perlu memberikan sedikit pendapat saya mengenai media sosial yang saya guna dan perlu menjelaskan media sosial mana yang paling banyak saya gunakan dalam pembelajaran saya.

Saya memilih media sosial social networks. Dalam media sosial tersebut saya pilih kerana untuk mencari banyak maklumat mengenai kerja kursus saya sepanjang saya belajar di UPM.

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK

Assalammualaikum. Hai bertemu kita sekali lagi. Prof aku ne macam-macam.  Semua media sosial wajib post. Jawapannya "R...